BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



marți, 3 mai 2011

Facaletul cel nazdravan

Ca si alte obiecte de bucătărie si acest făcalet care face parte din arsenalul unei gospodine pricepute, cel din imagine are si el povestea lui.Au trecut mai mult de zece ani de cînd  l-am moştenit de la mama mea care era o gospodina desăvîrşită iar în mîinile ei se răsucea coca si făcaletul ca un titirez, iar ,,bunătăţile îţi lasau gura apa"- ca la mama acasă.Am încercat si eu sa mă folosesc de acest facalet folosind ingrediente de calitate superioară, însă trebuie sa recunosc ca tot efortul meu se finaliza de multe ori cu un eşec lamentabil.  Facaletul năzdrăvan nu voia sa facă minuni si în mîinile mele, asa ca, l-am decorat cu cîteva panglici si îl voi păstra mereu, lasîndu-l sa se odihneasca, asa cum se odihneste  sufletul si mîinile mamei mele.Dacă îţi doreşti sa ai si tu în bucătărie un facalet nazdravan nu ezita sa mă contactezi .Preţ:45,00 ron +transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu