BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



joi, 31 martie 2011

Vine, vine primavara!!!

E primăvară  în sfîrşit! Aştept de prea mult timp, sa spun aceste cuvinte magice,- spun magice, deoarece zilele pe care le las în urma au fost mult prea grele pentru inima mea tot mai  obosită, care a traversat o perioada  mult prea dificilă, iar la un moment dat mintea mea refuza sa mai creadă ca voi fi în stare sa rostesc aceste cuvinte,,VINE, VINE PRIMĂVARA!!!" Sper, si mă rog, la bunul D-zeu, sa mă mai păsuiască un timp, sa mă pot bucura, de razele de soare, de ploaie,  de cer senin, de luna si de stele, de ciripit de păsărele, de flori si de miresme îmbătătoare. Decoratiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu