BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



luni, 22 octombrie 2012

Tablou - Cornul abundentei

Bine te-am regăsit drag vizitator! Nicicand nu e mai frumoasă toamna, ca în aceste zile de octombrie  cînd natura e de o frumuseţe covîrşitoare, înzestrată cu atîta culoare si armonie...Plecînd de la aceasta idee iată si un ,,Tablou-Cornul abundenţei" realizat în tehnica decoupage dar care  poate înzestra  pentru mult timp căminul tău, prin bogăţia nuanţelor si a tonurilor  calde si  tamaduitoare.Preţ:45,00 ron+transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Un comentariu:

  1. Buna,Angela
    Sunt Angi,tizul tau.Am dat din intamplare peste blog si m-am uitat ce faci.Imi plac lucrarile tale si ca sa vad ce mai postezi ,m-am inscris pe site-ul tau Pupici

    RăspundețiȘtergere