BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



marți, 30 octombrie 2012

Decor cu dovleac

Salutări drag vizitator, iată-mă din nou, îţi  multumesc mult si mă bucur pentru cuvintele frumoase transmise, asta însemnînd ca decoraţiunile create de mine stîrnesc interesul iubitorilor de frumos , de pretutindeni.Ne apropiem uşor , uşor, de sărbătorile de iarna, însă pină atunci de ce nu am da o haină nouă casei noastre specifica acestor zile de toamna. Acest sezon este cum am  mai spus ca un un nesfîrşit ocean plin de culoare , forme si texturi diferite care mă îmbie sa nu le las sa se risipească.Îţi ofer  si ţie acest decor cu dovleac care si-a găsit linistea in compania a doua trei conuri de brad si cîteva frunze de stejar.Preţ:45,00 ron+transport.Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu