BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



luni, 2 aprilie 2012

Ochiul din spatele cortinei


Floraria Angela este o florărie virtuală desigur, o poate  vizita oricine si o poate admira, aprecia ori nu.Mi se întîmpla si mie ca răsplata  sa nu fie întotdeauna pe masura eforturilor  depuse.Chiar dacă uneori se întîmplă ca rozul sa fie roz si prin alte zone ca si la mine, dar depinde de tonuri, reflexele luminii,etc. iar merii sunt tot meri doar ca ai mei s-ar putea sa infloreasca mai frumos decît cei de pe alte meleaguri si sa facă fructe mai gustoase,  ,,rămîn îndrăgostită de culoare, de flori de cer senin si soare." Vreau sa spun ca elementele de decor pot fi la fel, ca pretutindeni,  depinde ce ştie sa facă cu ele, fiecare dintre noi, de modul de percepţie, deci de inspiraţia si talentul fiecăruia.Dar atunci cînd cineva care nu ştie cu ce se mănîncă aceasta arta, dar ştie sa mă ,,croşeteze"( folosesc un termen  care nici măcar nu e demn persoanei în cauza, evident hobbyul fiind altul) - e chiar revoltător.Timpul meu e prea preţios pentru ca iată Sărbătorile Pascale  se apropie, în atelierul meu se fac ultimele retusuri si  trebuie sa-mi onorez comenzile. Imaginea   surprinsă  din spatele cortinei atelierului meu de decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate o pun la dispoziţia tuturor care sunt curioşi sa ştie ce se întîmpla în spatele cortinei. Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu