BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



vineri, 21 decembrie 2012

Sticla cu decor Mos Craciun

Cu riscul de a mă repeta, am spus ca îmi place sa mă joc cu culoarea cu tonurile calde cu materiale cu forme si texturi diferite în care se regăseşte esenţa naturală a lucrurilor  marunte care ne înconjoară.Am decorat cred nenumărate sticle pînă acum, pentru ocazii diferite pe diverse teme, dar aceasta îmi este cea mai dragă din seria celor cu tematică sarbatorilor de iarna, ea poate fi folosită nu numai ca si  obiect decorativ se poate tine în ea o visinata, o afinata făcută în casa, si de ce nu chiar si o palincă zdravana fie ea chiar si cu gust de fructe care sa-ti aducă aminte de  tradiţiile noastre de nepreţuit.Lucrata cu migală în partea de jos e îmbrăcată cu o fota de sfoară naturală peste care am caserat imaginea mosului care sa-i dea forţă si culoare am încinso  pe talie cu un brau din nuiele răsucite, sanu-i gol ca ochiul sa surprindă degraba şăgalnicul  conţinut si te las sa o descoperi în continuare drag vizitator.Preţ:45 ron + transport.Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu