BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



joi, 20 decembrie 2012

Trei conuri saltarete

Bine te-am regăsit drag vizitator!Mai sunt cîteva zile pînă la vacanţă, însă eu nu-mi vad capu de treburi, sunt prinsă într-un iures si nici nu îndrăznesc sa mă gandesc prea curînd la odihnă.. Zilele acestea căutînd prin recuzită, am tot dat la o parte un sac cu conuri de brad care nu prea sperau ele sa iasă la lumina din conul de umbra în care zaceau de ceva vreme...prioritate avînd alte elemente de decor mai cu sclipici. Insa în aceasta seara mi-am propus sa le scot din anonimat sa le acord puţină atenţie si iată  ca au devenit foarte săltarete si le-am invitat rînd pe rînd la un dans nesfîrşit, nu înainte de a le farda cu puţină culoare si sclipici.Sper drag vizitator sa zaboveasca în căminul tău în aceasta iarna care se anunţă destul de capricioasa, pentru ca sunt tare prietenoase si deloc pretenţioase.Preţ:45,00 ron+transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu