BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



miercuri, 20 martie 2013

Surasul primaverii

Bine te-am regăsit drag vizitator ! Mă reintorc si eu printre voi dragii mei  vizitatori, cam lipsită de vlagă - ca si aceasta primăvară timidă, care ne surîde şăgalnic printre mugurii ramurilor si care pare lipsită de curajul si forţa necesară sprintului pentru un nou maraton.Sper ca fiecare zi din calendar sa ne aducă tuturor, optimismul si puterea de a merge mai departe, iar creaţiile mele sa aducă culoare si prospeţime în căminul tău, dar si plăcuta stare de buna dispoziţie necesară în aceste zile de primăvară leneşă si capricioasa.Preţ:45,00ron+transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu