BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



duminică, 31 octombrie 2010

Atelier de toamna

Toamna...toamna...De fiecare data acest anotimp îmi trezeşte sentimente de melancolie ,o stare de regrete după soarele de vară, dar în aceeaşi masura îmi da satisfactia după cum mai spuneam, sa mă joc la infinit cu frunzele, forma fructelor si culorile balsamice pe care mi le oferă cu generozitate. Acum pot sa mă folosesc de tot ce ascunde ea  în cuferele ei  imense, pline de comori tot mai surprinzătoare ..Si uite asa mă pacaleste mereu, mereu si eu uit de toate sicanele, perfidia si ,,rautatile"ei.Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu