BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



luni, 4 octombrie 2010

Rodul pamantului


                                                                                                                                                                                                                                        ,,A trecut întîi o boare, Pe deasupra viilor, Si-a furat de prin ponoare, Puful papadiilor"......... Si uite asa tiptil, tiptil, pe furiş a sosit si Doamna Toamna...o iubesc pentru ca-mi aduce atîtea si atîtea amintiri... despre iubiri ...O iubesc pentru divinitatea nuanţelor, si aroma fructelor si o iubesc pentru ca îmi oferă posibilitatea sa jonglez, sa mă joc cu tot ce-mi oferă ea, măiestria formelor, pentru dragostea cu care ne îmbie sa o urmăm,pe cărări numai de ea ştiute....Dar o urăsc în aceeaşi masura pentru frigiditatea cu care mă învăluie - tot pe furiş, pentru ploaia rece si frigul care- mi pătrunde deseori pana în cele mai mici lăcaşuri si mă face uneori sa cedez ...Ei da! ea e Doamna Toamna si poarta pe cap aceasta minunată coronita cu fructe si legume care poate doreste sa fie poftita în casa ta .Preţ: 55,00 ron+transportDecoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Un comentariu:

  1. Da, intradevar e o coronita minunata ,foarte frumoasa imi place si mie,cum pot comanda una la fel?!

    RăspundețiȘtergere