BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



sâmbătă, 23 iulie 2011

Coronita cu parfum marin

Încă din copilărie scoicile ori căsuţa melcilor mă fascinau, doar privindu-le, fiind în stare sa le tin strîns în pumn  ore în şir ca pe o comoară neasemuita atunci cînd mă jucam cu ele visînd si nascocind fel si fel de obiecte cu aceste minunate  creaţii desăvîrşite ale naturii. Copilăria mea a trecut de mult, dar continui sa visez si azi si iată acum ele visele se materializeaza în mici decoraţiuni  presărate cu amintiri  ale vacanţelor marine, de altădată...Aceasta coronita îmi aminteşte de o vacanţă petrecută la mare în urma cu doar cîteva zeci de veri toride, de plimbarile  făcute cu tălpile goale dimineaţa devreme, prin nisipul jilav, de valurile reci care ţineau morţis, sa vină în întîmpinarea mea, sa-mi sărute trupul tînăr si înfierbîntat.Dacă vrei si tu o coronita cu parfum de mare, de soare, un mic suvenir al vacanţelor petrecute la mare, mă poţi contacta si ea poate fi personalizată asa cum îţi doreşti.Preţ:45,00 ron+transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu