BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



duminică, 12 august 2012

Amintiri de vara presarate pe o rama

Amintiri de vară presărate pe o ramă,- este titlul acestei lucrări, drag vizitator, după nesfîrşitele mele peregrinări printr-o vară sfidator de fierbinte,  cu jocurile si capriciile ei de vară neimblinzita, iata-ma din nou aici intr-o scurta si rapida incursiune.De aceasta data în albumul cu amintiri de pe o plajă cu nisip alb si fin si o apa străvezie cu valuri fantastice, am si cateva scoici care le-am presărat  pe o ramă albă în care am pus o imagine dragă sufletului meu.Dacă îţi doreşti si tu  o astfel de ramă creată handemade în care sa-ti etalezi fotografia acestei veri, mă poţi contacta.Preţ:50, 00 ron+transport Decoraţiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu