BINE ATI VENIT!

WELCOME! - BINE ATI VENIT! Va reamintesc -,,FLORARIA-ANGELA"va ofera cele mai frumoase si elegante decoratiuni si aranjamente cu flori uscate.Daca sunteti incantati si interesati de frumusetea lor, va invit sa ma contactati la adresa de e-mail: angela_caliman@yahoo.com



duminică, 9 septembrie 2012

Coronita impletita cu floarea soarelui

Salutări din nou si bine te-am regăsit drag vizitator! E adevărat ca nu am poposit de multişor pe aici dar încerc sa recuperez cu cîteva creaţii de  sfîrşit de sezon  care merită sa fie văzute pentru ca ele sunt reprezentative oarecum si gîndul îmi zboară la toamna care se apropie încet si pe furiş, sezonul de  care mă îndrăgostesc mereu,  pentru ca îmi oferă poate cea mai diversă paletă de  elemente decorative care îmi vor îmbogăţi recuzita.Si iată aceasta coronită cu floarea soarelui pe suport de răchită împletită poate fi a ta fiind uşor de întreţinut si totodată îţi va aduce aminte de zilele frumoase de vară tîrzie.Preţ:45,00 ron +transport. Decoratiuni si aranjamente cu flori uscate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu